Friday, March 26

Cuti MC atas reason yang tersendiri

25March Saya tak kerja. Saya MC. Saya taknak share kenape MC. Saya malu. Saya sedang kebusanan di sini. Tidur dari pagi sampai petang. Bukan suka-suka, tapi merehatkn diri yang sedang dalam kesakitan. Saya bangun dan mandi. Saya get ready tunggu Baby amek. Saya lapar, whole day tak makan. Baby belikan saya Mee Hun Soto. Mama pun dapat juga. Saya makan di rumah Baby selepas selesaikan kerja yang patut. Saya makan bersama Baby, Mama-Bee, Adik kecik-ku. Mari saya introduce adik kecik-ku dan Mama-Bee.

Shes Nur Amirah 1993. Shes very close withme. Iloveher damn.Our headlne is : Sifu dan Tongga. Unic kan ? hahah.. Banyak yang kami kongsi kan bersama. shes my Baby adik..


Here is she. Mama-Bulat merangkap Ibu Mertua ku. hehee. Shes the best mom. Loveyou.

Malam , saya besama Baby. Seperti biase, kami bersama ber-dua. Saya tolong Baby ber-niage. Emy tak ade. Die sudah damn. Siape Emy ? Dia 'adik' saya juga. Saya sayang dia. Dia selalu jage saya waktu zaman dulu-dulu. Katenye, tanggungjawab dia jage saya dah di-ganti pd Baby since 2007. Saya agak kecewa dengar luahan itu, tapi saya faham. Dia pun penat jaga saya je. Maybe.. Tapi saya nk thanks kat dia.. Sebab sekarang saya ada Baby dan dia..Meh saya tunjuk sape 'adik' saya ni..

Here he is. Hes Suhaimi or Emy. DULU, dia lagi pendek dari saya. Tapi sekarang, dia lagi tinggi dari saya.HAHA.. Saya sayang awak, deq. Im sorry for all dan terima kasih.

Saya rapat dengan family Baby. Dah macam family sendiri. Mama-Bee baik. Saya panggil die Mama juga.heheh..Suka masak masakan faveret saya. Asam Pedas, Kari, Peria, dan macam-macam lagi. Saya sayang Mama-bee. Die pernah jadi tempat saya bersandar menitis air mata. Die ajar saya masak. Die suka dengar cerita dan masalah. Semua sayang Mama-bee. Tp sekarang Mama-bee sakit. Kaki nye bengkak susah nak jalan. Mama taknak urot tau. Kesian Mama. Mama, cepat sembuh ye.. Boleh jalan-jalan lagi. Window shopping.. Round bandar.. Hehehe. U are the best lahh Mama. I love you..

Saya nak beredar sudah. Memandangkan saya tak bekerja hari-ini dan sudah puas lepak. I want to spent my time with Baby. Selamat ber-happy........

No comments:

Post a Comment