Monday, March 1

Kenapa ni ?

Tak boleh ke seseorang tu pergi dari hidup saya dan Baby ? Kenapa setelah sekian lama datang kembali dan cuba untuk mengganggu dan ambil tahu ? Syukur lah saya ini tidak buta internet. Syukur lah saya tahu bagaimana cara mengatasi nya. Kenapa mesti awak cuba nak tahu itu ini tentang Baby saya lagi ? Kenapa talk about my Baby dalam comment wall awak dan family awak di satu network ini ? Adakah saya pernah mengganggu awak ? Tidak kan. Sudah 3 tahun berlalu. Saya bukan perampas atau mengambil hak awak atau mengganggu, tapi awak yang melakukan kesilapan. Menyesal ke ? Saya banyak tahu cerita tentang diri awak, tapi saya tak pernah menghina atau mengeluarkan perkataan kesat untuk awak seperti " a bitchy-girl, anak sial and maki hamun yg awak beri " ! Kalau saya nak, saya boleh. Tapi, saya TAKMAHU. Sebab saya ada maruah. Saya fikirkan perasaan perasaan orang di sekeliling saya. Awak seorang yang bijak dala akedemi.Itu yang saya tahu tentang diri awak dari dulu saya mengenali awak, Siapa? Tapi, bila tang di sini, awak tak bijak lagi. Awak seperti kanak kanak dan awak suka nak maki hamun org lain.Ape hak awak? Betul ke saya? Kalau boleh saya nak berhadapan dengan awak dan selesaikan semua. Saya tak suka bergaduh dan menghina orang MACAM awak. Sebab bukan itu yang Mama ajar saya dan saya belajar dari pengalaman dan ujian saya. Saya boleh ber fikir. Terima kasih kerana memahami. 
May god bless you dan impian awak untuk servive and about money money money tercapai. Semoga berjaya wahai gadis~

No comments:

Post a Comment