Thursday, March 25

Likeey MENCONTENG !

Kenapa lah jari ni gatal nak menaip je ? Sebab saya sedang bosan dan perasaan excited nak update SUPER-women blog untuk March ni. Lastnight, saya suka-ria dan senang hati. Mulut ni ter-lebih active pulak. HAHA! Saya nyanyi-nyanyi, gossip with Baby frens, dan ketawa.HAHA. Oh my crazy! Saya ambil 'note-book' Baby pen merah dan hitam, pencil, kemudian sambil menyanyi dan ketawa, tangan saya menari-nari di 'note-book' itu. Syok-nya.. Sempat juga saya ber-plessing di depan H/P nokia Baby. Kawan-kawan Baby takdapat kate ape lagi memandangkan saya yang sudah hyper-happy. Meh saya tunjuk hasil-hasil kegilaan tangan menari.

Ke-gilaan saya bila jari seronok menari men-conteng sambil ketawa


Ini lah hasil-nye. konon-konon nak men-conteng seperti gambar di-bawah ni HAHA


My Name is Atikah Saiful. Yihaaaa ; D


Pasangan Bard dan Mai

Bila pasangan ini sampai, saya mula ber-gossip bersama Mai terus meng-endahkn Baby dan kawan-kawan yang lain. HAHA. Betul-kan perempuan memang takboleh ber-temu ? Tapi, lelaki pun ape kurang-nye. Dah bertemu macam-macam gossip yang di-bualkan. Tak di-nafikan gosip sang lelaki lagi HOT daripada gossip perempuan tau. Betul kan ? Nak ber-gossip dengan Mai, suara kena-lah control ayu dah volume mesti-lah slow kan. dah name-nye gossip, tapi Bukan fitnah okay ? Dah puas gossip ni, Mai ajak teman masuk cc. Die kena cari lagu untuk anak murid-nya. Ade PARTYY di-tadika. HAHA. Mai is Guru Tadika di sini. " Teacher Mai " Dalam cc, macam-macam lagu yang di-bukak di- You Tube. Saya bagi cadangan buat lagu Hindustan. WAHH.. kalau bab Hindustan, memang saya CRAZY. best okay Hindustan filem and songs. I got it from my MAMA. hahaa. Okay. lagu yg saya suggest untuk dia, it is ASOKA MOVIE - San Sana San. HAA. berdekah sekejap sebab muka Mai ugly bila jling saya yang main-main. sambil mulut-nye mengomel, " ee die ni. tak habis-habis dgn lagu hindustan die tuh.. " HEHEH.. Mari dengar dan nyanyi sama-sama ( ^_^ )


No comments:

Post a Comment