Tuesday, March 30

Makan Berjalan Ketawa Melalak Minum Balik

Continue daripada entry : our-evening-out-on-21st-march

Kami berjalan ke pintu keluar dan menuju ke Plaza Kotaraya. Kami melalui bazar JB dan berhenti sebentar. Kenape? Bern nak ke toilet. Sementara menunggu, saya dan Baby mengeposekan diri di hadapan hand-phone nokia Baby. Mai sebagai jurufoto kami. ehee. Tak dapat bergambar banyak. Sebab keadaan sekeliling yg gelap sedikit dan mood yang tidak menentu.ke ? Tak ade komen. Ini hasil nye :

Picture ini kurang menarik lah. tapi tetap di-upload sebagai kenangan terindah the.cinta

Kami meneruskan perjalanan. Sampai di-parking, kami menyusun plan untuk ke destinasi seterusnya. MAKAN. yihaaa.. Saya sudah ter-sangat lapar. Kami menamatkan perbincangan dan kata putus. Go Ayong. Jumm ikut kami! Kami tiba di Ayong. Nasi Goreng Cendawan dan Nes Ice menjadi pilihan. dan Baby pula memilih untuk makan charkuey bakar, Nes Tarik,dan Nasi Goreng Udang Sambal. Kami kenyang sangat. Duduk menghadamkan makanan masing-masing sambil gurau dan reject Bulat yang membuat keputusan untuk balik Perling tonton Bola. Huh. Bulat sengaja ! Kamiber-gerak pulang ke Perling hantar Bulat. dan tinggal lah Pasangan Atikah Saiful, Mai Bard dan Bern sendirian. Kami tak tahu mana arah tuju. Terasa busan sebentar. Last, kami naik Van pasangan Mai Bard dan pusing bandar kemudian ke Pasir Danga Bay. Duduk-duduk memerhatikan gelagat manusia. Pasangan Mai Bard decide untuk ke Festive Mal dengan tujuan Karoke. Melalak.. Di- ruang karok, Mai Bard ibuk memilih lagu. Saya turut join sekaki. Ber-duet dengan Mai Bard dan Baby. Mase ni seronok terasa bila saya dan Baby ber-gambar dan melihat gelagat pasangan Mai Bard. Mari saya tunjukkan hasil saya dan Baby di ruang karok tersebut :






Kami BER-GEMBIRA bersama dan KETAWA bersama NANGIS bersama GILA bersama
THE. LOVE FOREVER

Setelah pus melalak di karok, kami pulang. Semasa otw pulang kami ketawa. Bard memulakan aksi nye setelah sekian lame. DRIFT. Saya, Baby dan Bern di belakang sudah stand-by. Kami memejamkan mata dan saya terasa diri melayang. BARD....aku takut weyhhhhh. Slow arr. Bg aku kawin dulu. HAHAHA.. Kami singgah di Sayed. Minum-minum kemudian pulang. Sebab saya kerja pagi nya. Begitu juga dengan yg lain. Penutup :- Saya ENJOY even pada mulanya saya dan Baby di-landa kebusanan melayan mereka. Oppssss! Kami dah lama tak hang-out bersama, so, janggal. Sorry guys. ape pun, Thx yawww.. See u.

No comments:

Post a Comment