Thursday, April 1

Hobby Saya dan Baby .

Saya dan Baby mempunyai hobby kami ter-sendiri :) Kami suka layan game X0X0 bersama. Ini membuat kami semakin erat. Kami akan ber-fight sampai kami penat dan boring asik kalah dan menang. HAHA..


Game yg ini, Baby banyak kalah. hehe. Saya menang lah Awok ;)

We love each other. Apa yang kami buat adalah perkara yang buat kami bahagia dan kami seiringan. Yes. Penting dalam hubungan. Saya tak pernah bosan bersama Baby. Begitu juga Baby. Bila bertemu, ada saje topik yang kami bualkan dan ada saje telatah kerenah yang kami lakukan. Kami semakin rapat. Even hari-hari Baby memandang wajahku ini dan saya yang sudah hafal apa yang ada pada Baby. Hehehe..

Ketawa dan Air Mata itu sebenarnya cinta. Yihaaaa.. Bohong lah kalau kami tak pernah ade sengketa. Dah name bercinta pasti bermacam dugaan yang melanda. Alhamdulillah, Tuhan restui hubungan kami. Kami masih bersama hingga hari-ini. Tiada istilah atau perkataan PUTUS sepanjang kami bersama. Thanks too ALLAH. Please pray for us. Semoga impian kami ke alam rumah tangga ter-capai dan ade ramai baby yang comel comel. AMIN.. Love you Baby.

No comments:

Post a Comment