Saturday, April 10

KFC for my beloved family.

Gaji saya dah masuk. Alhamdulillah. Petang itu,hukan agak lebat di Taman Perling. Saya dan Baby pergi ke Maybank dan Cash Deposit Rina. Akhirnya hutang saya pada Rina dah settle. Lega sangat hati dan bersyukur pada Allah S.W.T kerana begi saya kesempatan ini. Kemudian, kami ke Petronas Uda untuk bayar Astro yang sudah 3 bulan tertunggak. Sekali lagi, bersyukur saya pada Allah S.W.T dapat bayar Astro dan Mama ter-cinta dapat lah tonton semula cerita cerita kesukaannya. Saya kemudian pergi untuk mencapai niat saya di KFC untuk belanja Mama dan Arep. Saya dan Baby pergi ke KFC Nusa Bestari. Kebetulan hari ni kakak pulang. Rezeki dia juga lah. Saya memilih Family Feast Combo. Tak lupa juga saya dan Baby beli Cheesy Wedges faveret kami dan 2 regular Milo Ice. hehe.. Saya pulang berjumpa Mama dan beri pada beliau. Mama just say : TQ. Even dua perkataan ini yang di sebut nya, tapi saya tetap happy sebab dapat tunaikan apa yang saya niatkan untuk mereka. Kebetulan, kelmarin Mama ada cakap yg beliau teringin makan KFC. Akhirnya, untuk Mu Mama tercinta..

Sebenarnya, saya sedih. Saya takdapat berikan mereka lebih dari ini. Impian saya untuk mereka terlalu tinggi. tetapi saya masih belum bisa menggapainya. " Maafkan tikah family " Apapun, saya masih dan tetap bersyukur dengan apa yang saya ada kini. Betul kata Mama :

" Belum tiba rezeki saya lagi. Insyaallah, Tuhan tu Adil dan maha Pemurah. "

Saya akan sentiasa berdoa dan terus berdoa. Saya berjanji akan membahagiakan keluarga saya suatu hari nanti walau bukan dengan mempunyai education yang tinggi. Lepas ini, tak perlu lah Mama bersusah kerja untuk menanggung diri nya, kakak dan Arep lagi. Saya akan buktikan dan pegang pada janji saya. Aminn.. Semoga Allah dengar doa saya ini.

= Saya akan jadi yang terbaik utk mereka even sebenarnya saya bukanlah yang terbaik bagi mereka.

No comments:

Post a Comment