Thursday, April 29

Tak Dapat Pejam Mata

Ada satu novel yang saya pinjam dari Jannah.Bertajuk  " Jika Kau Kekasih " Saya belek belek. Dari muka surat 1 ke muka surat 2, saya baca.Tapi saya tutup kembali. Tak ada satu perasaan ingin menghayati cerita.Saya masih tak dapat pejam kan mata.Cellphone Nokia saya godeh.Sms sms yang saya simpan dari Baby dan kawan saya buka dan baca.Boleh kira berapa je dari kewan berbanding Baby.Tapi masih juga tak dapat saya hayati dan masuk ke dalam kotak fikiran.

Tiba tiba saya teringat tentang rancangan ber-Sedili pada pertengahan May ini.Tak tahu lah kenapa,saya tidak se-excited seperti mula mula merancang. Saya layan pula muzik yang sedang bermain di Era.FM di Astro.Tapi terasa kosong. Saya menanti pula SMS dari Baby yang sedang berborak besama Mama Bulat.Mama Bulat tak tidur lagi.Sekejap lagi pasti Baby hantar adik ke sekolah.Terasa rindu menerpa tiba tiba.Walau dah jumpa setiap hari,tapi masih terasa baki nya bile berjauhan hanya sebentar.Extremely crazy in love with Baby.Non-stop dan tiada Pudar seperti Rossa. Saya cuba lagi pejamkan mata. 

Good Morning! Start =) di hari yang baru. dan bila mata celik melihat dunia ucapkanlah Alhamdulillah..

No comments:

Post a Comment