Monday, August 16

29 TO 21

Puase tak harini? Tahu tak saya suka title saya.Sangat suke sebab No. ni special dalam hidup saya dan die. Ok!Saya di rumah sedang seronok golek sana golek sini golek situ.(Tapi sebenarnye hati aku ni sebenarnye tak tenang.Choii) Tangan ni tak lepas handphone.Saya tunggu berite dari Baby.Saya risau sangat kalau ape-ape jadi kat Die.Ok!Saya memang macamni,cepat risau.Kadang2 boleh merimaskan org dengan sikap saya yg terlalu care.Hurmm.. Ehhehh yg penting saya bukan minah control tau.Sedang golek2 dalam bilik Mama ni,saya dengar berita kat TV 3.Haihhh ape lah manusia zaman sekarang ni.Buang bayi dah jadi habit kan.Macam buang ikan busuk jerk.Kau pandai buat tahu nak sedap je!Dah dapat kau buang pulak.Binatang pun sayang anak weyh!WTF lah.Memang patut pun pihak berkuasa buat kes bunuh.Aku rase baik hukuman gantung sampai mati lagi baik.Huh! Hah,kan dah mencarut.Maaflah ter-emosi lebih bile pasal buang bayi ni.Saya rase korang pun berpendapat macamni kan?

Saya sedang fikirkan Die.Along bawak Die pergi berubat dan saya tak dapat ikut sebab terlajak tadi.Sedih nye..Yeahhh!Die dah sms saya.Alhamdullilah..Die tak sakit ape-ape.Just sebelum puase haritu,ade sesuatu itu..Kesian sangat buah hatiku ini.Patutlah ambil ubat doctor pun tak jalan.Hope lepas ni Baby sembuh dan kekuatan&semangat Die pulih sepenuhnye.Aminn.. Kalau tak baik juga,saya nekad nak bawak Baby gi spital buat check up.Saya risau lain pula sakitnye nanti.Ishhhhhh~ Di elakkan semua tu..

Sebentar lagi saya nak mandi dan siap2.Saya nak jumpe Baby.Nak jage Baby sampai Baby sembuh seperti biase.Badan saya lemah,tapi saya gagahkan.Saya tak nak merungut.Semalam saya seharian bersama Baby. 10 PM to 7AM .Saya lega sangat dapat jage Baby.Pagi sebelum saya pulang,Baby muntah..Kesian tengok keadaan Die..Malamnye,Baby boleh ketawe dan bergurau dengan saya,Adik,Famy dan Hamka.Saya tahu Baby sedang tahan kesakitan nye itu.Saya akan sentiase bersama Die even ape pun terjadi.He is everything to me.Dan saya tak akan abaikan Die..

" Semoga  Baby cepat sembuh tau.Honey always with u Yunk.. "

No comments:

Post a Comment