Tuesday, August 24

Almari Patah

Aduh,almari baju saya pintunye patah sudah :| Dari haritu nak pergi Giant tengok mana2 almari yang boleh saya beli utk sementara kan tapi tak sempat2.So,padan muka.Jatuh je lah pintu tu bila di buka nak ambil baju.Geram jugak.Lagipula,almari saya ni dah lama sangat.Dari kecik lagi saya rasa.Memang patut tukar pun.Tunggulah lepas raya ni,beli yang simple2 saje.Nak raya ni,banyak nak pakai duit lah.

Almari putih berkartun kan Mickey Mouse,tupai,old man,Princess dan birds.Makin dewasa baju makin banyak.Sampai tak muat almari ni.Lipat nye lain bergantungnye lain.Saya tumpang sedikit kat Mama.Sedikit ke?Ehh..banyak jugak lah kat almari Mama.Sorry Mama.Nanti Tikah beli sendiri.He he he..Mase ni lah boleh lagi tumpang kat Mama,kank dah ade kehidupan berumah tangga kongsi dengan hubby pulak kan.He he he.. Tunggu sampai waktu yang di nantikan je.Sekarang menghitung hari. Cant wait~

No comments:

Post a Comment