Monday, August 16

Oh Tuhan~

Hanya pada Mu aku memohon
Hanya pada Mu aku meminta
Hanya pada Mu aku serahkan segalanye
Hanya kau yang bisa membantu hamba Mu ini..

Ya Allah,
Kau berikan lah aku kekuatan
Untuk aku terus menjadi sekuat batu kerikil
Kau pulihkan lah semangat Die
Kau kembalikan lah kekuatan Die
Hanya pada Mu aku bersujud Ya Allah.

Ya Allah Ya Tuhan ku,
Kau ampun kan lah dose-dose Die
Kau berilah Die peluang utk menuju ke jalan yg lurus
Hanya pada Mu aku meminta.

Ya Allah,
Aku sentiasa ber doa pada Mu
Semoga kekuatan Die akan kembali
Semoga semangat Die akan pulih
Aku rindukan gelak tawe nye Tuhan
Aku rindukan semangat nye Tuhan
Aku rindukan kekuatan yg Die miliki.

Ya Allah Ya Tuhan ku,
Ampun kan lah dose-dose ku
Andai ini dugaan yg harus aku lalui
Bersama si Die
Kau kuatkan lah aku
Kau berikan lah aku semangat utk terus berada di sisi nye
Dengan penuh setia dan kasih sayang
Aku percaya dengan qada` dan qadar mu.

Ya Allah Ya Tuhan,
Aku bersyukur masih di beri kesempatan
Utk aku sentiasa bersama Die menjage Die
Dan tulus menyayanginye..
Walau harus aku bersengkang mata dari petang sampai ke pagi
Hanya utk menjagenye
Aku sanggup dari aku lihat Die menanggung sendiri.
Dengarlah doa-doa hamba Mu yg kecil ini..

Amin ya rabbal alamin..

I miss u sayangku.Everything about u..lg2 rindu nk dengar Baby bising2 kt honey,Baby gurau n kacau honey,Baby gedik2 dan banyak2 lagi...~

No comments:

Post a Comment