Saturday, August 7

Org Gile Dalam Formspring.

Hai org gile!
Aku tak tahu lah kau ni siape.
Tibe2 nak maki2 aku.
Aku rase kau ni mental kot. HAHA..
Kau berdiri di tempat di mana tak ade siape yg nak kawan ngan kau
or
kau hanya pandai sok suci di depan kawan2 kau and org lain.
Kalau aku sial,
aku rase kau lagi sial dari aku weyhh!
Tak de manusia kat dunia ni perfect sangat lah dohh.
Aku rase gak kau ni jeles tengok kebahagiaan aku kan.
Oppsss!
Ape cite lah weyh?
Nak bertekak mulut mari lah jumpe face to face.
Buat ape kau jadi pengecut sembunyi kan diri kau?
Aduhh lemah betul lah ade orang yg macam kau kat dunia ni kan kan kan.
Boleh rosak akhlak tau.
Aku sedia terima lagi makian bodoh org gile mcm kau ni dlm formspring aku.
Sebab, AAK? (ade aku kisah?)
Aku bukan kacau orang.
Aku buat hal aku sendiri lah weyhh.
Sekolah je habis tapi akal pendek lah kau ni kan!
Sekarang kau nak putar belit cerita pulak
Bila mase aku maki org ni weyh?
Aduhh sakit kepala layan org giler.
So BABAII giler!

No comments:

Post a Comment