Sunday, August 8

Universiti Perempuan

Ignore it so u will never hurt it.
Setelah diselidik siapakah gerangan org giler yg bermain2 dalam my formspring dan menabur fitnah tak tentu pasal, akhirnya i got her!! Yes, aku kenal kau siape perempuan.Kau yg dah melampau.Bukan aku.Tak perlu juga kau gelar aku budak sekolah lagi sebab aku rase kau yg berperangai seperti budak sekolah!Dan aku bukan adik2 kau ok.Kitoang nak tunang ke,kitoang nak kawen ke itu sukahati kitoang lah.Kitoang epy takde org2 mcm kau mengganggu.Yg kau nak sakit hati berbagai kenape plak?? Ye ke BF aku ni yg kacau kau sebelum ni? Bukan kau ke yg tergedik2 meseg die mintak itu dan ini.Siap ajak jumpe lagi. Padahal kau dah tahu die dah berpunya. Huh!Sebab BF aku jujur dari awal dgn aku lah,ape pun semua aku tahu dan bile kau sendiri yg admit kat FS aku semalam,makne nya kau yg bangang! Dan ape sebab kau nak cakap aku nak buat BF aku ni benci kau??Tak ingin weyh aku susah2 buat mcm tu semua.Dengan perangai kau tu buat die mcm boneka dulu2, aku tak payah buat die benci kau pun die dah pandai pk lah weyhh.. Kau memang pandai berlakon.Pandai jugak kau kate,aku yg mulakan segalanya memaki hamun kau. Kau pandai juga pusing segala cerita or meng-twist kan cerita. Kau yg maki hamun aku dan yg aku tak kan lupa kau panggil aku, " anak sial.. " dan aku masih ingat ayat2 kau dalam sms mase tu weyhh! Mase tu aku tahu, kau bukan setinggi level education kau~ Oppss!

Sorry lah ye.Tak baik pulak aku mengaibkan kau kan.Aku tak tahu lah ape masalah kau sebenarnye dan ape lagi yg kau nak dalam hidup kami.Aku dah stop ambil tahu pasal kau kire2 2tahun lepas weyhh! Ape lagi yg kau nak dan ape lagi yg kau tak puas hati?? Aku tak pernah nak serang kau, tak pula aku nak maki hamun kau yg datang mengganggu hubungan kami mase tu. Macam2 weyhh.Bukan sekali dua.Tapi aku still diam.Dan sekarang pulak, kau datang balik tak pasal2 nak maki hamun aku.Ape jadah nya jenis kau ni??Tak beradap langsung!

Kau dah tukar name kau punya accaunt FS kan?Malam td aku cari ade pulak.Huh!Dah lame gak kau block FB kami after kau anta message kat BF aku ni kan.Dan aku ter'pk,mase zaman my space pun kau lah gerangan nya kan??Huh! Kenape?? Coward! Kenapa kau nak anonymously dan semak kan diri kau dalam FS aku?Kenape nak berbagai pulak message kt FB dan jd virus dlm my space?? Nampak sangat yg kau tak senang dgn kebahagiaan aku dan kau lah sang LAHANAT itu.Bukan aku!Im not a kids, Im an adult now. Shit. Aku makin benci giler kat kau. Serius lah weyh. So, pergi kau dari hidup kami sebab kami dah tak perlukan org macam kau. Nampak je baik, name je berpelajaran tinggi tapi akal dan fikiran kau macam budak sekolah weyh~  Betul lah kan, kalau cover buku tu nampak cantik dan perfect,tapi dalam nye mesti tak seperfect cover tu. Shoo

Bulan puase pun nak dekat dahh ni. Dah puas gak aku tambah dose aku ni pun. Buat penat gak aku pk ape masalah kau sebenarnya. Bukak lah pintu hati kau tu.Tak payah lah nak hidup asek menabur fitnah dan suke2 maki hamun org tak tentu pasal.Guna kan lah high-level kau tu dengan sebaik mungkin ye. Goodluck dan terima kasih sudi menyinggah di My Space (dulu2) , Facebook dan Formspring.Tak tahu lah if kau ade gak menyinggah kat Blog aku ni.. BYE2 ngek~

* if aku terus layan kepale giler vavi kau ni, sampai biler2 tak habis.

No comments:

Post a Comment