Monday, September 27

Makan Makan

Ahad, 26 September 2010

Petang. Saya, Hubby, Botak, Hamka, Bard dan Mai going to Long Pang (famy) house. Kaki kanan, mcm2 masakan yg mbuke selere kami.Kami makan dgn penuh selera.mane tak nye dari bangun2 tdo tak makan ape2 pun so perut pasti lapar.kan? Magrib hampir tibe,kami pun meminta izin utk beransur pulang.Sampai drumah Mama Bulat,saya dan Baby d'ajak utk ke rumah Along.ada makan2 jugak.Mulanye Baby tak nak pasal kami nak beniaga malam ni.tp dpujuk Mama tak dapat lah kami t0lak lagi.

Lebih kurang dalam 8malam kami pun sampai. Saya,Baby,Mama,Abang Acit dan Myra.Aemy dah sampai dulu,with his friend. Sampai je kami bborak dgn Along dluar rumah.Dah macam meeting ahli k0perat pun ade.Mase tu baru saya perasaan,semua bpakaian kaler hitam.smart jugak! Tapi tak sempat bgambar sebab syok bborak.

Selesai bborak dan perut masing2 da kenyang,aroud 12malam kami pun beransur pulang.Mata pun da kuyu pasal perut yg kenyang dan duduk menyandar dsofa.Saya tlena sepanjang pjalanan pulang.Sampai drumah Mama Bulat,saya dan Baby droger oleh kawan2.

Kami menuju ke DoReMi.kawan2 sudah berada di sane hampir 1hours tak silap. Time to enjoy di dlm bilik yg sederhana besar itu.Melalak lah sepuas hati kawan2 dan bgambar. Mood saya agak k0ndem tibe2 bila online via mobile web. Okay fine! Saya malas nak bcerita tentang seseorang yg telalu perfect ni. So saya tinggalkn beberapa post di wall beliau dan saya remove semua tentang beliau.including kawan2 nya.tak sempat saya block beliau,beliau tlebih dahulu mblock saya.Tq sebab telah maklum. Huh. Saya hilang mood utk menyanyi. Tapi masih bisa bgambar =D

Around 3pagi, kami keluar dr DoReMi dan menuju ke town.Lokasi kami,ke tokoh.Lama tak lepak sana lame2.So kami port dsitu hampir 1hours.Bbual,bgurau dan bgambar.Memang seronok lah! Hilang semak samun yg berada dkepala saya ni. Thanx Baby dan kawankawan! We have fun we have joy with love :)

No comments:

Post a Comment