Thursday, February 24

OH ADIK !

Kenapa die macamni? Apa yang buat die jadi macamni? Kecewanya aku. Aku rase sesuatu yang sukar untuk aku ungkapkan dengan kata2 sebagai seorang yang rapat dengannye. Kenapa? Apa lagi yang tak cukup? Die tahu kan, aku pun impikan seperti mana yang die impikan. Tapi aku tak lemas dengan perasaan ini. Aku cuba jadi yang terbaik, untuk die dan untuk kite bersama. Walau tiada penghargaan pun. Tapi.................................... Bukalah matamu sayang, bukalah pintu hatimu. Jangan kau pilih jalan yang sesat, jalan yang membawa kau kepada kehancuran. Aku nak die tahu. Nak die tahu, SEMUA sayang die. Tapi aku dah tak tahu bagaimana cara nak ku sampaikan. Fikiranku buntu tatkala mengenangkan dirinye. Die satu satunye yang aku ade. Yang akan membetulkan dan membela keadilan kite bersama. 

Ya ALLAH, Kau buka kan lah pintu hatinya. Kau kuatkan lah jiwa raganya. Tenang kan lah dirinya. Berikan lah die petunjuk ke jalan Mu yang lurus Ya Allah Ya Tuhan Ku. Hanya pada-Mu kini ku memohon. hanya Kau yang mampu menyelesaikan nya.. Aminnn...

No comments:

Post a Comment