Thursday, March 31

BuLi.

Hampir setiap malam,kami sering lepak mamak. Biaselah,wifi,minum2 and mkn2 selepas kami tutup niage.
Malam ni,boleh pulak ada macha baru kat mamak ni. Apelagi, Hubby mula lah menyakat2. Bila kami ckp pada cashier yg memang rapat, ''Raja, bru masuk ek itu bdk?boleh buli ni.." Raja dgn muka yg blur pun jwb, "ape itu buli?takde fhm lah.." Susah jugak nak explain kat mereka. Hubby dgn slumber,ketawa2 and terus dok menyakat macha baru ni. Sampai takut macha tu nak hantar sambal kat Hubby.haha.. Memang lawak tgk muka macha tu. Cashier pun dah selalu kena buli,tu pasal die pun taktahu ape tu buli. Hahaha.. Meleweh sudah malam ni. Hubby3x.. Kelakarlah awok ni... ;)

Oh ye! Lupa kulak. Tengah syok2 buli macha baru ni, boleh kulak macha soghang ni dok panggil Perling Mall tu "PERLEY MAL" . Agak lucah jugak lah bunyiknye kan? Kalau korang kat tempat kitorang,mesti korang gelak giler vavi mcm kitorang.HAHAHAHAHA

"Annehh..jangan marah haaa"

No comments:

Post a Comment