Wednesday, March 30

Steamboat Yg Layan~

20 March, 2011 on Sunday :)

Kami menghabiskan waktu minggu tanpa dirancang di sebuah restoran (lupa namanya) tp berdekatan Jln Kolam Air at JB Town. Memang seronok giler. Kat restoran ni, korang boleh mkn puas2 steambot n bbq siket.Macam yg saya share kt foto ni. Hanye bermodalkan RM20 per individu. Memang tak rugi tau... Makan lah sampai lebam! He3x...


(mase ni aku bkk cardigan sbb dah syok mamam, panas plak kn.heheh)

 


Gambar yang byk2 semua ade dlm FB. Hehe.. Memangg best sgt! Oh ye, selepas tu kitoang melepaskan gian pulak kat DoReMi. Menyanyi lah kami dlm bilik tu sampai terbahak2 bgambar selama 2 jam.Memang best and suke tgk gelagat msing2 yg happening giler! Hehe..

No comments:

Post a Comment