Thursday, March 31

Perempuan Itu Kenapa Ye?

E.. Kenapa dengan kau wahai perempuan?
Malulah aku sebab kau tu perempuan yg berkaumkan Hawa.
Kenapa dengan kau ek?

Aku ada hubungan dengan boypren engkau ek? Sampai kau nak beriyek2 and macam something je perangai kau bile tgk aku ek??? Haiyaahhhh! Sekalipun DULU kau rapat dgn Hubby aku, apa hak kau nk tengok aku and berperangai mcmni dgn aku??Menggeletiskan kau bila Hubby aku depan mata kau.. E...Meluat lah aku tgk kau dr pertemuan pertama lg kau dan aku. Mcm yek2 lah.Kau tahu kn yek2 tu mcmne? Adoii... Shame lah! Even engkau sebaya dgn Hubby aku pun,jgn harap aku nak respect kau yg tak reti nak respect org.Clear! Pertemuan pertama kite adalah salam perkenalan kite dan aku akan buat kau mcmne kau buat aku dipertemuan pertama itu.

(Aku ada hak untuk tulis begini dalam blog aku, sebab engkau salah satu perempuan yang memalukan kaum hawa didunia ini!)


No comments:

Post a Comment