Monday, April 11

Mata Punya Angkara Mulut Berbicara Jari Menari

Taktahulah kenapa dengan aku ni. Dari malam tak tidur2. Tak boleh tidur. Dah try tidur pun, still tak boleh. Ishhh3~ Kritikal betul aku ni sekarang.

Sekarang ni,macam2 yang buat aku sakit hati. Ada saje bende tak kena lah kat sekeliling aku ni. Aku pelik lah, kenapa aku buat baik dengan org,mesti org balas sebaliknya? Kenapa ek?? Lepas satu, satu yang jadi tau. Pening pening.

Malam tadi kat tempat niaga, Gf aku datang. Cehh! Seronok lah. Kongsi segala perasaan suka duka aku ni. Die pun dah memang giler dan brutal. Bila teringat cerita dulu2, macam tak percaya lah yang sekarang ni, die jadi Gf aku. Rapat kulak, mesra kulak, manje2 kulak, gedik2 sama kulak. Awww~ Haha.. ;D Memang kelakar kalau ingat. Tapi sebab peristiwa lama tulah, kitorang jadi kiorang yang sekarang. Luv u Nok!

Pagi2 kulak, aku tak dapat tahan air mata ni. Tak sampai hati aku tengok dia sedih. Lagi2 bila tgk dia susah hati. Memang aku yang rasaaa betul perasaan ni... Kata sorang budak kicik ni, klw dah name org yg kite syg, klw muka org kte syg tu kena lempang blah kiri , kite nye pipi terasa blah kanan. Memang betul pun. Even agak pelik peribahasa budak kicik ni.Huhu.. Korang mesti pat rasa cam aku rasa kan? Konpom lah kan! ____

Aku ni jenis yang happy go lucky je.Semua aku layan.Tapi, YANG RAPAT DGN AKU je lah tahu aku ni camne. Sekali dah touching, mesti semua terkejut. Haha.. Kelakar ingat saat aku gaduh sekejap je lah dengan sorang insan ni. Die pun tak expect aku nak touching and berangin mcmtu haritu. Tapi sekejap je. Gaduh situ,habis situ. Hu3x...

Aku cepat percaya org, cepat sayangkan org, cepat terima org, cepat gak kesian kat org. Tapi, aku gak, cepat benci and menyampah ngan org. Eh? Pelik jugak bunyik nya ni. Ntahlah.. Aku ni ikut angin sebenarnya. Kalau time angin tak elok dtg, memang semuaaa org konpom meluat tgk muka aku. Hubby pun dah malas nak melayan kalau angin tak betul aku dtg.Ha3x.. Katanya, bg mengelakkan bergaduh. Kitorang kalau dah gadu,habis......Ha3x.. Tapi kitorang memang giler2 sebenarnye.. Pernah dgr lagu Juliana Banos, Cinta Gila tak? Ha..lebih kurang mcmtu lah kitorang. Kah3x..

Okaylahh.. Pagi2 aku saja nak coret2 begini. Tadi aku singgah blog mmber aku, alamak! Jeles sehhh.. Cantik giler blog die.. Jeles mak! Sebab aku dah tak tahu nak buat ape bila dah tahap kritikal tak boleh tidur. Jeng3x.. Got to go kawan2.. Nanti aku membebel lagi.. Zzzzzzzzz


No comments:

Post a Comment