Sunday, April 10

Kesan Kesakitan yang Meninggalkan Parut

Hai kawan2. Just wanna share satu feel yg mungkin tak diundang kini.

Aku tak suka dihimpit berbagai mcm persoalan.Yg aku perlukan, jawapan drpd persoalan.Perlukah aku bukak segala cerita lama hanya utk mintak jawapan itu?No! Aku tak sekejam utk bukak keaiban insan itu.

Kesakitan yg aku rasa,ada lagi kesan parutnya.Agak2,mcmne caranye utk aku ubati parut itu supaya tidak lg ada kesannya?Kau boleh ckp aku kejam,aku tak patut buat kau mcmni,aku tak patut hukum kau mcmni and etc.Tapi,dgn apa yg kau buat,patut ke?Tak kejam ke?

Kenapa setelah aku terima kau dlm hidup aku saat itu,aku layan kau dgn baik,aku mula b'kawan dgn kau,dan kau tegar khianati perasaan aku?Kau sakiti hati aku?Kau balas kebaikanku dgn begitu skali?

Kau kata kau berubah,smua org akan kata begitu.Kau guna pula nama Tuhan kita yg maha Esa.Untuk apa?Untuk aku terima kau semula? Aku perlukan jawapan bg persoklan2 ini since kau mesej aku di fb.Aku trace kau di tnet seperti mane kau buat. Aku tak akan mention kau di sini,aku tak akan malukan kau di sini.Sebab aku pun manusia seperti kau dan insan2 yg lain. Tapi,kenapa aku yg pk smue ni?Kenapa kau tegar buat aku begitu??Why???

Thanx a lot girls. Its realy hurt. . .

No comments:

Post a Comment