Thursday, May 19

Hobby Aku


Ini lah aku. Hobby aku banyak sangat dan salah satu darinya, aku suka menconteng. Pantang nampak dan ada kertas kosong depan mata. Jari jemari aku tak akan berhenti dan melepaskan peluang ini. Menconteng. Hehehe.. CANTIK TAK ? ;D

< Karoke momentss, ade byk sgt gambar tp gambar2 ni mcm lawa jeekk.haha>

< Jamming ! Moments yg tak akan aku lupakan. Bersama family Baby.. Best giler! Gambar ni di ambil Baby. Im with Adik and Kak Long.. Gempakkkkk.... >


Ka-ro-ke ! Ha.. ini adalah hobby aku yang paling kerap aku lakukan sepanjang tahun. Cehh.. Macam yek2 pulak. Hang-out with bff and bakal-adik-ipar aku. Die pun dah macam bff aku. Gile2 dan sanggup melayan karenah aku ni. Hahaha.. Tapi aku tak selalu hang out ngan bff aku ni. Mereka busy belajar dan aku busy bekerja. Aku lebih banyak menghabiskan waktu ber-karoke dan ber-huha-huha bersama Baby && kawan2nya..

Dan masaku juga lebih banyak dihabiskan bersama Family Baby. I love theemmmm...and my life !

Update-ing lagi my hobbys nex entri yauu.. Mmuuaarhhhhh !

No comments:

Post a Comment