Thursday, June 2

Sejuk V.s Panas

Hi kawan-kawan! Pelik je tajuk entri ini. Huhu. Tapi ini yang ada dalam kepala. ;) Mari membaca kisah entri kali ini.

Sejuknya... Lama tak sejuk macamni, ditengah2 malam. Kaki rasa nak mula krem tau. Tulunggg jiee, mak nak air panas.
Tiba-tiba---->
Ting ! . . . Milo panas dah didepan mata. Express dari jin mamak.haha

Andailah rasa sejukk teramat ini dapat mengatasi rasa panas sangat HOT yang berada di dalam diri setiap manusia... Mesti dunia aman. Kan?

Tapi ,kalau tak ada rasa panas dan sejuk ni tak lah sempurna lumrah kehidupan manusia ...

Sebenarnya, dalam bape hari ni, aku fikir macam-macam. Tapi aku tak nak share kat sini, terlalu complex dan tak perlu. Sorry tau.

By the way (Btw) , sejak 2 menjak ni, dada aku kerap sakit. Aku pun tak tahu kenapa. Maybe, aku terlalu berfikir or melayan perasaan. .huhu..

Okay belogg ku sayang, nanti ada masa lagi, aku update. Janji winky3x tau :D

Assalammualaikum...
Its me and just me. Atikah Saiful .

No comments:

Post a Comment