Sunday, July 10

Get Well Soon

Assalammualaikum kawan2..

3/7/2011 , Ahad

Menjadi sejarah dalam hidup aku dan kawan-kawan. Baliknya kami dari puncak Ledang, aku menerima berita yang mendukacitakan. Dimana seorang daripada sahabat kami Ahmad Faliq Bin Atan mengalami insiden yang aku sendiri tak dapat ungkapkan. Beliau sekarang berada di ICU dan koma. Until today aku update entri ni, Faliq still tak sedar kan diri. Kawan2, tolong sama2 doakan untuk Faliq. Semoga berkat doa kawan2, Faliq cepat sembuh.

Ya Allah, Kau panjangkanlah umur Ahmad Faliq bin Atan. Kau berikanlah kekuatan kepada beliau. Even apa pun penyakit yang beliau hadapi, kau berilah beliau peluang untuk meneruskan hidup seperti kami dan peluang untuk beliau bersujud taubat kepadamu.

" Aku naik saksi Tiada Tuhan yang disembah melainkan Allah, dan Aku naik saksi bahawa Nabi Muhammad itu pesuruh Allah... "


No comments:

Post a Comment