Saturday, August 27

Bersyukur Kepada-NYA

Alhamdulillah...
Aku seronok sangat. Kuih raya dan kerepek laris dijual.
Start dari Jumaat, aku dah buat harga borong koz dah tinggal kuantiti yang sedikit.
Perkara yang penting setiap bulan dah pun diselesaikan. Thanks too Allah...
Kesabaran itu penting dalam suatu perniagaan tak kira apa jenis perniagaan pun. Besar atau kecil.
Apa saja yang kite buat, sabar itu PENTING....

:)

LAGI BERAPA HARI NAK RAYA... Cepat betul perjalanan tahun ni kan.......
Aku tak rasa nak berhari raya. Huhuhuhu...
Puasa pun tak rasa macam di bulan Ramadhan seperti tahun2 yang lepas...
Begitu pantas masa berjalan....

No comments:

Post a Comment