Saturday, September 24

Rasa Rindu Pada Dia

Hidup ni perlu diteruskan.
Even tanpa org yang kite sayang lagi lagi darah daging kite.
Tapi sejak sejak ni,
rasa rindu pada dia semakin menjadi-jadi.
Sebab kenapa ek?



>> SEBAB dia ada pertalian darah dengan saya.
>> SEBAB dia selalu bermain dalam mimpi saya.
>> SEBAB dia selalu usap rambut saya sewaktu kecil dulu.
>> SEBAB dia selalu bagi 5 ciuman setiap kali pergi dan pulang
:; pipi kanan, pipi kiri, dahi, hidung dan dagu ;:
>> SEBAB dia selalu manjakan saya.

Tapi tu semuaaa DULU. 15 tahun yang lepas.
Semua SEBAB diatas hanyalahh kenangan..
Tapi......Kenangan ni lah yang buat saya rindukan dia.
Kalau sebelum ini, saya kuat menyembunyikan rasa rindu ini, tapi kini tidak lagi.
Saya semakin lemah. Saya tertunduk.
Saya akui, saya perlukan dia. Ego saya tidak mampu lagi menampung perasaan ini.
Saya perlukan dia untuk keluarga saya.
Saya tidak lagi sekuat saya yang dulu. ;(

Tahun 2009 terjumpa dia, dia begitu kurus. Seperti tidak diurus dengan baik. 1 perkara yang dia tak pernah lupa tak pernah lupa pun..... SEBAB yang ke tiga... 

>> DIA SELALU USAP RAMBUT SAYA.........

Manalah saya mampu lupakan dia. Walau keburukan yang dia lakukan...

Saya pasti, kalau dia didepan saya sekarang ini, dia tak akan lupa untuk buat SEBAB ketiga itu.
Mungkin saya akan terus terus bermimpi.
Mampu kah saya memiliki kasih sayang nya kembali kini? Even saya berusaha untuk terus mencarinya.....
Tuhan..Dengarlah permintaan hamba MU ini..
Air mata ini dah kering Tuhan.... :'(

No comments:

Post a Comment