Monday, January 12

Bruum.. bruum.. bruumm.. #Khasiat patidelima

Assalammualaikum ~

Alhamdulillah, 3-4 hari ni minum Jus Pati Delima Gulsan, bangun tidur and nak tidur, dah tak ada lagi muntah muntah bila terlalu lapar atau lambat makan seperti selalu.

Badan pun bertenaga. Alhamdulillah, aku rasakan itu beberapa hari ni. Mungkin disebabkan oleh khasiat Pati Delima yang aku minum ni. Daddy pun aku paksa minum. Even sehari sekali pun, tak apa lah. Yang penting, aku nak daddynye pun sihat sama. Inshaallah, mudah mudahan. Dengan Izin Allah.

Musim hujan ni, menyukarkan pegerakan aku dan hubby nak beli makan or pergi makan. Sebabnya, kadang2 bila mood nak naik motor mesti naik motor je. Kalau naik kereta, naiklah kereta. Hehe ~ Even perut dah kelihatan pun nak juga naik motor. Bruum3. Degil sungguh Mummy kan. Tapi serius, aku suka betul naik motor. Tak lalu jalan jem, kalau naik kereta, jem. Best jalan jalan and angin.

Nanti sambung lagi. Harap harap anakandaku sihat walafiat didalam ni. Cukup sifat dan sempurna dengan izin Allah. Amin.

Lotsoflove,

Mummy
01:39a.m.

No comments:

Post a Comment